heiisan på deii ♥

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av elin - 20 maj 2011 21:13

hajjsan bloggen :)

nu så har jag bytt adress på bloggen, var less på den förra xD

men nu så kan man söka på www.whenyousmileismile.bloggplatsen.se

men ni kan använda den gamla också :)

_______________________________________________________________________


Jag har inte bloggat på länge nu så jag ska försöka blogga nästan varje dag nu :)

ja idag så har jag vare på prao på pappas jobb :)) jag var där igår också , men idag var det mycket tråkigare ;(( han satt typ i möte hela dan så jag satt vid datan utan internet hela dan typ (7-16) men som tur är har nån liten go gubbe uppfunnit marsipan tårtan som räddade mej från pappas kontor in till fikarummet ;D + nåra koppar varm choklad ;)

men nu sitter man och tittar på talang och nästan somnar efter den "jobbiga" arbetsdagen x) Har också fått ett mobilskal för nån dag sen :) ett ROSA !! :D såhär ser den ut :)

   fint ? :)


Nu kommer en Najs or Bajs ;)


Najss: Mysa ;)
Bajss: Skolan ;(


men nu så tror jag ja somnar

//elin :*<3

Presentation


hej jag heter elin och det här är min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards